- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.6BKA8IaF.dpuf A Thousand Dandelions: Van Blogger naar Wordpress

1.06.2014

Van Blogger naar Wordpress

Ja! Ik ook ja. 
Ik heb mijn lieve vriendje kunnen overhalen om dit aan mij als verjaardagscadeautje te geven. Want het lieve vriendje is een soort websitemaker. Maar niet helemaal want hij doet ook andere dingen. 

Maar: ik ga dus overstappen. En ik vind het wel een beetje spannend omdat ik hoop dat ik niet alles ga verknoeien en ik wil wel dat het perfect word en precies eruit gaat zien zoals het in mijn hoofd eruit ziet maar dat moet allemaal goed komen. Hoop ik.



Zoals ik al zei heb ik dus de hulp van vriendje de websitemaker. En daar ben ik heel blij mee. Want ik heb ooit al het een en ander geprobeerd op wordpress maar het lukt me niet helemaal en ik snapte er een stuk minder van dan van blogger. 
Maar ik heb hulp.
Dus het moet goedkomen.

En dan nu de keuze: wat wordt mijn domeinnnaam?

www.athousanddandelions.nl
of
www.athousanddandelionsblog.nl
of
www.a1000dandelions.nl
of
www.a1000dandelionsblog.nl


Ik ben slecht in keuzes maken. Dus daarom doe ik zoals ik altijd doe en schakel hulp in van de mensen om mij heen.
Aangezien jullie toch degene zijn die mijn blog lezen en weer moeten terugvinden lijkt het me wel eerlijk om dus aan jullie hulp te vragen.

Help?

Oja, wat ik ook spannend vind is dat ik hierna niet meer terug kan. Oeps! Maarja. Ik houd het bloggen wel al meer dan een jaar vol en ik vind het nog steeds leuk. Dus. Daar mag dan wel een iets mooiere blog tegen over staan rigtht?

Nog een oja: het duurt denk ik nog wel even hoor. Alles (ja echt alles) moet nog gedaan worden. Maar ik dacht: ik zeg het alvast :)

psst: als een soort van terug dienst ding heb ik afgesproken met het vriendje de websitemaker dat ik een linkje naar zijn website erop zou zetten. Dus bij deze: klik!


16 opmerkingen:

  1. Ik vind de 3e link het meest praktisch, de rest oogt lang en is niet geschikt voor dyslectici. Succes met je overstap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de eerste toch wat mooier, de titel van je blog is ook zonder cijfers, dus zou ik de link hetzelfde doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oew, spannennnd! Sowieso 1 of 3, dat 'blog' erachter is onnodig en laat het minder professioneel lijken. Nummer 3 vind ik duidelijker, makkelijker te lezen. Nummer 1 vind ik echter mooier staan. Lastig, lastig. Ben benieuwd wat de rest van je lezers vindt :) Anders een poll aanmaken en bij deze post plaatsen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou gaan voor nummer 1. Je blog heeft nu ook geen 1000 in zijn naam. Ik heb zelf ook de overstap gemaakt naar Wordpress en ben er ZO blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou ook gaan voor de eerste! Wel heel erg leuk verder (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou voor de derde gaan, die oogt het meest fijn vind ik :) wat leuk dat je dit van je vriend krijgt & ook dat hij je er zo goed mee kan helpen!

    X Rosanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De eerste vind ik het mooiste :). Echt lief en gaaf dat je vriend dat wil doen zeg!
    maar ik zeg je, html op wordpress is niet zo moeilijk als het lijkt. Ik heb een bestaande template echt compleet veranderd en naar mijn smaak gemaakt haha, dus het kan wel! (Je bent alleen wel 5 volle dagen en heel wat frustratie en tranen verder ;p)

    liefs,
    Femke van unendful.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief dat je vriendje daarmee gaat helpen! Ik zou voor athousanddandelions.nl of a1000dandelions.nl gaan. Blog erbij maakt de url alleen maar lastiger om te onthouden denk ik. 1000 is makkelijker onthouden/typen voor je volgers, maar ik vind thousand wel weer mooier...

    Wat is precies de reden eigenlijk dat je naar Wordpress gaat? Ik hoor dat veel mensen dat willen, maar ik zit eigenlijk prima op Blogger dus ik vroeg het me af :)

    Wel leuk dat je straks een domein hebt!

    XX Sonja
    www.redsonjafashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat handig zo'n vriendje! Ik zou voor athousanddandelions.nl gaan.

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Maaike,
    Ik vind de eerste het mooist en a1000dandelions.nl het meest praktisch.
    athousanddandelions.nl is eigenlijk te mooi om het prakttisch aan te pakken ;)
    Succes!!
    Xx Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nummer 1, zonder twijfel. Dat blog erachter vind ik sowieso niet super. En 1000 staat nu ook niet in de naam. Zonder cijfer staat bovendien veel mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind zeker de allereerste het mooiste! Vind het zonder cijfers iets mooier denk ik (:

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De eerste..... getallen ogen raar....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik vind of de 1e of de 3e het mooist! blog er ook nog achter wordt denk ik een beetje lang :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...