- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.6BKA8IaF.dpuf A Thousand Dandelions: Ik denk dat dankbaar wel een goede titel is

12.09.2013

Ik denk dat dankbaar wel een goede titel is


Ik zat een beetje te twijfelen of ik wel een post zou maken over de cadeautjes die ik heb gekregen. Ik denk dat ik gewoon wil laten zien wat een geweldig lieve familie ik heb en wat ze voor een lieve cadeautjes voor me hebben uitgekozen :) Ik ben er namelijk zo blij mee! Maar tegelijkertijd wil ik niet overkomen als een hebberige-, niet-voor-lief-hebbende-, egoïstische tuttebel. Want ik ben namelijk echt enorm verwend. 

Daarom denk ik dat dankbaar wel een goede titel is. Aangezien ik zo ontzettend dankbaar ben met mijn ouders en broertje en vriendje die mij ontzettend goed kennen en lief zijn en zoveel voor mij over hebben. En niet alleen in de zin van cadeautjes. 

Dus. Bij deze de cadeautjes die ik heb gekregen met Sinterklaas. Maar vooral een thank you aan mijn lieve familie.

Jeetje wat een geslijm.

Maar ik meen het wel hoor.






8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke cadeautjes! Dat boek van A beautiful mess zou ik ook wel willen hebben :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve, leuke en mooie cadeautjes heb je gekregen. En je komt echt niet egoïstisch over hoor! Je mag toch laten zien wat je hebt gekregen? Die leuke dingen zou iedereen laten zien :) Dat boek lijkt me zo gaaf, en die sokken lijken me heerlijk warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je super leuke cadeautjes gekregen! Dat eerste boek met foto ideeën lijkt me leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke cadeautjes, je bent inderdaad lekker verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha blij zijn met je cadeautjes maakt je nog geen hebberige tuttebel :D Leuke dingetjes heb je gekregen! Zeepjes en dingen enzo haha x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...