- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.6BKA8IaF.dpuf A Thousand Dandelions: Even wat puntjes met jullie doornemen

12.18.2013

Even wat puntjes met jullie doornemen



1) Ik luister nu 'Tous les memes' van Stromae (kijk dit: ditditdit is toch retevet?) en ik denk echt dat het mijn lievelingsliedje is op het moment. Oke misschien niet HET lievelings liedje maar wel het retegaafste liedje

2) Morgen heb ik een rot tentamen

3) maar het is wel de laatste en dat is wel tof want ik ben het leren echt heel erg zat en daarna is het vakantie

4) ik moet dit : 0.0337 x hoogte (cm) - 0.000165 x leeftijd x hoogte - 1.963 + (0.006 of 0.014 ligt eraan) x (actuele gewicht - ideale gewicht) uit me hoofd kennen

5) en ik moet uit me hoofd kennen dat de druk van zuurstof in het zuurstofrijke bloed 90 mm Hg is en het verschil tussen zuurstof rijk en zuurstof arm bloed maar dat ga ik jullie niet vertellen want dat is saai.

6) ik heb dit allemaal uit mijn hoofd getypt zonder te spieken dus eigenlijk ken ik het al een beetje en toets ik mezelf nu

7) ik denk dat ik morgen eerst even ga huilen

9) Spotify waarom staat opeens Bastille aan als ik Stromae wil luisteren?!1!!

10) ik heb het probleem gefixed of gefixet of gefixeddetet

11) er zit een krummeltje onder de 1

12) ik ben een beetje gefrusteerd volgens mij

13) ik probeer al een week een post voor jullie online te zetten alleen die stomme tentamens verpesten alles

14) Even niet zeuren en blij nieuws: ik heb mijn herkansing gehaald woehoe yey

15) Ik denk dat dit wel genoeg puntjes zijn en dat ik jullie genoeg heb geïnformeerd over mijn leven en dat jullie mijn zeurpuntjes nu wel zat zijn dusse:

Doei!

16) oh nog een ding: ik heb geen kanker en mijn hartje doet het nog prima en ik heb eten en een dakje boven mijn hoofd dus eigenlijk heb ik helemaal geen reden tot zeuren en ben ik een verschrikkelijke bofkont. Dat jullie het even weten.

2 opmerkingen:

  1. Veel succes met je tentamen, you can do it! En gefeliciteerd met het behalen van je herkansing ;) Inderdaad een tof nummer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je tentamen, ik geniet alvast van mijn vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...