- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.6BKA8IaF.dpuf A Thousand Dandelions: Tweedehands dingen

8.05.2013

Tweedehands dingen


Soms vind ik het gewoon fijn om tussen oude troep te snuffelen. Op zoek naar mooie dingen. Ik weet niet precies wat het nou zo leuk maakt, ook weet ik niet zo goed hoe het komt dat ik het zo leuk blijf vinden: ik vind namelijk 9 van de 10 keer niks. Maar dit keer was ik lucky: ik heb echt een aantal toffe dingen tussen al de oude troep kunnen vinden.


Een bruine clutch en zwart envelop tasje. Beide vond ik eigenlijk enorm lief. En ook al heb ik misschien al wat (behoorlijk wat) tassen thuis, deze kon ik toch echt niet laten liggen. Je weet maar nooit wanneer je opeens 10 tassen nodig hebt.

Dit fotoalbum lag ook ergens onder in een kast. Ik wou eigenlijk al langs de HEMA om voor een fotoboekje te kijken, alleen had ik het liefst eentje die er uit zag zoals ze er vroeger uitzagen. En dus geen futuristisch design, maar gewoon simpel, clean en misschien een beetje vintage. Toen ik dus per toeval deze tegenkwam hoefde ik gelijk niet meer naar de HEMA.

Hoi Vis! Ik vond hem zo leuk geschilderd. Volgens mij is het een soort melkkannetje. Er staat "Fine China'' op de onderkant, dus het kan ook zijn dat ;ie voor de saté saus was of zo. Dat kan ook. Misschien is 'ie alleen maar simpel in China gemaakt. Ik weet het allemaal niet en ik zal het ook nooit te weten komen en stiekem vind ik dat wel leuk want dan kan ik zelf verzinnen wat het kannetje moet zijn en dat is denk ik een waterverf kannetje. Of misschien wel gewoon een melkkannetje want dan kan ik melk opwarmen voor bij de koffie.

Tussen oude troep zoeken is leuk.

4 opmerkingen:

  1. Tweedehands spulletjes shoppen is inderdaad erg leuk! Lekker budget.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke dingetjes heb je gevonden! Ik ben ook helemaal vintage gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh die tas en die clutch zijn leuk zeg! Toffe blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke spulletjes! Die bruine clutch vind ik echt leuk. Ik hou van kringlopen, heerlijk om tussen al die zooi te snuffelen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...