- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.6BKA8IaF.dpuf A Thousand Dandelions: Over waarom broekjes tot je navel fijn zijn.

8.22.2013

Over waarom broekjes tot je navel fijn zijn.


Sinds kort heb ik een liefde voor broeken tot mijn navel. Daarvoor verafschuwde ik ze. Elke keer als mijn mam een broek droeg die ietsjes hoger kwam dan haar heupen kwam: 'Mam, wat heb jij nou aan? Dat kan echt niet hoor. Heb je ook nog je tshirt in je broek? Dan kan echt niet mam.'Waarop mijn mam antwoorden: 'Ja maar het zit zo lekker. En mijn buik zit zo lekker in mijn broek.' 'Mam, het kan gewoon echt niet.'

En kijk mij nou eens. Ik heb een broekje aan die hoger komt dan mijn heupen, tot mijn navel zelfs. Bovendien zit mijn tshirt ook nog eens in mijn broek. Toen mijn mam me er zo voor het eerst zag bijlopen: 'Wat heb jij nou weer aan? Dat kon toch helemaal niet?' De ironie.

Ik moet toegeven, in het begin moest ik er wel een beetje aan wennen. Maar eigenlijk was ik heel snel om. Door een paar eenvoudige redenen die ik jullie nu ga vertellen.




Met een broekje tot je navel kun je gewoon bukken. Gewoon bukken zonder eerst je onderbroek vijf meter omhoog te hijsen of je tshirt 5 meter naar beneden te hijsen. Gewoon bukken zonder dat er een bouwvakkers decollete ontstaat dus. En eigenlijk is dat best fijn.Want wie heeft eigenlijk gezegd dat een onderbroek die 5 meter boven je broek uitsteekt charmant is?

Een broekje tot je navel plet je buik. Misschien dat sommige mensen dit juist niet fijn vinden aan broekjes tot aan je navel, maar eigenlijk is het alleen maar een groot voordeel. Je krijgt er namelijk een lekkere platte buik van. Bovendien zitten je heupen ook lekker in je broek, in plaats van dat ze er buiten hangen. Ook best een lekker gevoel.

Dus mam, ik moet het je toegeven. Een broek tot je navel is gewoon fijn.


10 opmerkingen:

  1. hihi, hele leuke tekst en ik ben het sowieso met je eens!!
    zelf heb ik ook een lange hoge broek van de H&M in het zwart. super leuk met een korte gekleurde blazer, maar staat ook gewoon lekker classy :)

    XX www.thelooksforless.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, leuk geschreven! Ik vind het echt een heel leuk broekje, hij past ook mooi bij je figuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I agree! Ik vind zulke broekjes echt fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal mee eens, zit superlekker en staat ook nog eens heel leuk! Leuk geschreven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben het helemaal met je eens :) Eindelijk geen zorgen om eventuele 'inkijk', niet meer de hele tijd mijn broek omhoog sjorren en mijn buik inhouden! Wat staat het broekje je leuk zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hihi ik ben het ook met je eens! ik draag bijna geen broeken of shorts maar als ik ze draag altijd high waist! die zijn het fijnst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahaha, geweldig artikel en ik ben het volkomen met je eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke post! En ik ben het helemaal met je eens.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...