- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.6BKA8IaF.dpuf A Thousand Dandelions: Wat een week

7.08.2013

Wat een week

Wat heb ik een geweldig fijne week gehad. Vorige week dinsdag begon ik aan mijn laatste tentamen, oftewel: vakantie! Woensdag vierde ik mijn verjaardag voor mijn vriendjes en vriendinnetjes. We gingen lekker bbq'en op het dakterras van mijn vriend. Het was echt enorm gezellig en ik ben echt ontzettend verwend! Helaas viel het weer een beetje tegen, maar het is gelukkig de hele avond droog gebleven! Donderdag ging ik lekker picknicken met vriendinnetjes van de middelbare school, ook hier werd ik vrolijk toegezongen. Vrijdag was mijn echte verjaardag. Mijn vriend bleef van donderdag op vrijdag bij mij slapen en vrijdag ochtend bij het ontbijt mocht ik wat cadoo'tjes uitpakken. Ook door mijn ouders en broertje ben ik super verwend! Misschien laat ik jullie nog wel zien wat ik allemaal heb gekregen, even kijken of ik daar zin in heb ;)
Ik had geld gevraagd zodat ik een camera kon kopen. Een aantal weken lang heb ik veel met mijn vader (die semi-fotograaf is) gekletst over wat voor camera ik zou willen. Uiteindelijk is mijn oog op de Nikon Coolpix P520 gevallen. En mijn vader was lekker vroeg klaar met zijn werk en zijn we hem 's middags al gaan ophalen!

Zaterdag vierde ik mijn verjaardag ook nog voor wat familie. Het was supermooi weer, dus ik had lekker mijn stippeltjes jurk aan en we zaten de hele dag lekker buiten. Ook leuk: toen 's avonds al de mensen weg waren hebben we nog lekker de vuurkorf aangezet. Alle buren zaten ook nog buiten en ik hoorde opeens: 'Maaike, Maaike!'. En toen begonnen ze opeens te zingen! Waardoor alle andere buren ook meededen. Vet grappig.

Vandaag is het ponykamp wat ik begeleid begonnen, leuk maar wel zwaar. 24 meisjes tussen de 6 en de 12 jaar oud. Dat vreet energie!

Nou goed, genoeg gekletst. Omdat ik altijd toch meer van kijken dan van lezen houd hem ik maar een aantal van mijn eerste foto's met mijn camera geplaatst :)








Op de eerste foto het dakterras. De tweede foto de versierde tuin thuis. Op de derde en de vierde foto mijn lieve hond en de laatste twee foto's de hond van een vriendin van mijn moeder.

6 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...