- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.6BKA8IaF.dpuf A Thousand Dandelions: Geblikt

3.08.2013

Geblikt



1. het BLIK zelfst.naamw.
Uitspraak:  [blɪk]
 1) (verpakkings)materiaal van metaal
2) voorwerp van blik om voedsel in te bewaren
3) stoffer en blik

Kijk eens wat een leuke blikjes ik heb. Vooral het Droste blikje vind ik enorm leuk. Mijn mamma heeft ze voor mij meegenomen. Ze ruiken alleen alle twee nog naar zeep vanbinnen, en eigenlijk erbuiten ook. Maar dat is niet erg. Ik weet nog niet wat ik erin ga stoppen. Misschien zeep. Of voedsel. Of een stoffer. 

Blik is eigenlijk wel een gek woord.
 'Ik blik, jij blikt en ik heb geblikt. Ik ben bliks. Wie heeft mij geblikt? '

Liefs!


6 opmerkingen:

  1. Schattige blikjes zeg! Heel leuk :-)
    Als je na gaat denken over woorden klinkt alles heel gek haha.

    xo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben de eerste ook, maar dan iets nieuwer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aahh ik ben verliefd op die blikjes! echt leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waauw die zijn leuk! laatst zag ik bij de AH een blikje appelstroop met een vintage uiterlijk :) Volgens mij zagen die er 50 jaar geleden echt zo uit. Zo mooi!
    Leuke vraag trouwens over de hobbywinkel in Amsterdam, ik heb onder je reactie geschreven welke winkel het is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind zulke blikjes echt leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...