- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.6BKA8IaF.dpuf A Thousand Dandelions: The day after Valentine's day

2.15.2013

The day after Valentine's day

... maak ik gewoon nog een valentijn post. Gewoon omdat het kan. En natuurlijk omdat je je geliefde elke willekeurige dag moet kunnen/willen verwennen!


Oke, ik moet eerlijk bekennen: ik heb wel een klein beetje aan Valentijn gedaan. Ja, op valentijns dag. Maar op een of andere manier loop ik altijd een beetje achter de feiten aan op mijn blog. Dus vandaar nu pas een post.

Dat stomme dilemma elk jaar weer. Wel of toch maar niet? Mijn idee is eigenlijk dat liefde spontaan getoond moet worden. Bovendien is Valentijn echt rete commercieel. Maar aan de andere kant: wat ben je ook een suffie als je alleen omdat het stom is en commercieel en klef en zoetsappig niet je lieve vriendinnetje of vriendje even laat zien hoeveel je ook al weer van diegene houdt.
Dus: tegen mijn principes in (of dus juist toch met mijn principes mee?) heb ik toch maar wat gemaakt voor de boyfriend. Volgend jaar is er weer een kans om maatschappelijk correct te handelen omtrent Valentijn. Dit jaar doe ik gewoon klef weer mee.


Hebben jullie wat aan Valentijn gedaan? Waarom wel of waarom niet? Ik ben best nieuwsgierig hoe andere mensen hier over denken omdat ik er het met mezelf er maar niet over eens kan komen.




12 opmerkingen:

  1. Samen met mijn vriend hebben we lekker gekookt! En verder niet veel bijzonders.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er leuk uit! ik heb even een vraag aan je. Hoe heb je die lijn zeg maar rond je blog gekregen? dus die zeg maar helemaal door loopt door je header. hopelijk wil je me antwoord geven daarop! xx Sophie ps. je kan me ook mailen met het antwoord (fashiondreamsforever@hotmail.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk mini foto boekje en die taartjes lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh dat minifotoboekje ziet er echt heel leukuit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw superleuk vooral de appeltaartjes. Mijn vriend en ik hebben dit jaar geen valentijn gevierd ivm omstandigheden. Op 8 april zijn we 4 jaar samen dan vieren we het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt leuk dat je iets zelfgemaakt heb :) Als ik een boyfriend had, had ik dat denk ik ook wel gedaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan jullie vertellen dat ik verrast was door haar leuke en lieve geknutsel en bakkunsten. Maar vond het erugh lekker!!!

    Bedankt lieve meid van me!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk! Even een vraagje: hoe heb je dat fotoboekje gemaakt?
    Alvast bedankt :)

    Liefs, Liese
    catsanddresses.blogspot.com♥

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...