- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.6BKA8IaF.dpuf A Thousand Dandelions: Fietsstempel

2.09.2013

Fietsstempel



Ik heb alweer een tijdje geleden een aantal nieuwe stempels gemaakt. En: ik had ze nog niet aan jullie laten zien. Dus, bij deze!  Er liggen trouwens nog een aantal gummen klaar om tot stempels gemaakt te worden. Ik heb ook al een aantal leuke ideeen! Nu alleen nog even de tijd vinden :)





En oh jongens, ik ben zo blij. Ik heb mijn propedeuse gehaald! Mijn laatste eerstejaarsvak heb ik met een 8 (!) gehaald. Jullie willen niet weten hoe opgelucht ik was. Gister had ik trouwens ook een super leuke dag, ik had practicum op school. Van te voren zie ik daar altijd een beetje tegenop, maar uiteindelijk is het altijd erg leuk. Het was een geslaagde week dus!

Waar zouden jullie een stempel van maken? Ik ben benieuwd!

hier kun je trouwens vinden hoe je een stempel maakt!

7 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk zeg!
    En gefeliciteerd met je propedeuse! :-)

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een 8, good job! Je stempels zijn zooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de mooie stempels en met je propedeuse!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke stempels! Ik wil nog een uilen stempel maken. Ik ben gek op uiltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele orginele en leuke stempels!! Mooi. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke stempels! Gefeliciteerd met je propedeuse!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...