- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.6BKA8IaF.dpuf A Thousand Dandelions: Ik kan niet wachten...

12.16.2012

Ik kan niet wachten...

... tot het kerstvakantie is! Want dan ben ik klaar met mijn tentamens en heb ik zoveel tijd om leuke dingen te doen en te bloggen en nog meer leuke dingen te doen.
Ondertussen wat fijne winterfoto's:
                    




















Trouwens leuk weetje:
Wist je dat als 2-jarige 80% van je hersenverbindingen afsterven? De overblijfende hersenverbindingen bepalen voor grote mate de karaktereigenschappen, sociale vaardigheden en intellectuele capaciteiten van het kind. :)

Zo, en nu ik jullie dit wijze en coole weetje heb geleerd ga ik weer zelf verder met leren!

5 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...