- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.6BKA8IaF.dpuf A Thousand Dandelions: Travel Journal

7.17.2012

Travel Journal

Een paar maanden geleden ben ik begonnen aan mijn traveljournal.




Opdat moment begon ik met het plannen van mijn vakantie. Ik ga samen met mijn vriend met de auto twee weken weg. Ondertussen weten we nog steeds niet precies waar we naar toe gaan en wat we gaan doen, maar een ding staat zeker: we gaan in ieder geval met de auto en een keer paardrijden. 

Toen ik een paar weken geleden hoorde dat een paar vriendinnen naar Rome gingen werd ik toch wel een beetje jaloers. Wil ik wel gaan kamperen? Waarom niet een prachtige stad bezoeken? Kamperen kan altijd nog. Maar helaas, mijn vriend zag dat niet zitten. Dus het oorspronkelijke plan (als dat er al was) ging gewoon door. Maar hij gaf me wel een lief advies: 'koop een boekje en schrijf al je reis ideeën op! Dan kunnen we dat lijstje samen afvinken.' Dus dat was weer een goed excuus om een boekje te kopen!

Het leek me leuk om hem te laten zien, nu de vakantie bijna begint. Er zullen nog veel dingen ingeschreven en geplakt worden. Ik ben benieuwd hoe hij er na de vakantie uit zal zien. De kaft is op dit moment nog gewoon plain. Wat vinden jullie mooier, een beplakte kaft of een kaft zonder versieringen?

Liefs, Maaike!

4 opmerkingen:

  1. Superleuk! Ik heb ze al vaker voorbij zien komen. Ik denk dat het toch leuker is als je hem beplakt. Dan word het toch meer eigen.
    De eerste bladzijdes zien er al super tof uit! Ben benieuwd wat er volgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wah, ziet er echt super leuk en crea bea uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk idee! Eigenlijk een soort bucketlist maar dan met landen. Echt een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ja, dat is het eigenlijk wel. Ik heb er nog steeds verder niks in gedaan, haha.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...